Tega o optimizaciji spletne strani najbrž še ne veste
| Članek je bil prebran 4.721 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Čeprav je SEO vse bolj jasen vse večjemu številu ljudi, pa se še vedno najde kdo, ki se sprašuje kaj je optimizacija spletnih strani. Nekateri si še vedno predstavljajo, da gre za skrivnostne procese, s katerimi čarobno vplivamo na Google, da naše spletno mesto postavi višje med zadetki na posamezne poizvedbe. V resnici je SEO oziroma optimizacija spletnih strani skupek raznih metod in prijemov, s katerimi želimo izboljšati vidnost (torej pozicijo) spletne strani v spletnih iskalnikih. Ker pri nas večina uporablja Google, je za optimizacijo spletne strani najpomembneje poznati signale, na podlagi katerih torej spletne strani razvršča Googlov algoritem. Da bi si optimizacijo bolje predstavljali, vam bomo predstavili nekaj vidikov, na katere so pozorni tisti, ki želijo optimizirati spletno stran. Še prej pa nekaj o tem, kaj so spletni iskalniki!

Če se strokovnjak loti optimizacije, bo najprej gotovo podrobno analiziral spletno stran. Med ključnimi vidiki te analize je gotovo vsebina. Za SEO je pomembna relevantna, izvirna in kvalitetna vsebina. Ker je lahko spletnih strani s takšno vsebino na določeno poizvedbo več, kot je mest na prvi strani zadetkov, je pomembno, da spletna stran ponudi še nekaj več. To so lahko uporabna dodatna vsebina (npr. vremenska napoved, kalkulator, pretvornik valut ali merskih enot, itd.) ali pa vsebina z dodano vrednostjo. Sedaj se boste verjetno vprašali, kaj pa je to vsebina z dodano vrednostjo. V osnovi je to vsebina, ki daje uporabniku neke izvirne ideje, informacije ali vpoglede. Google se je dejansko odločil, da bo iskal strani, ki samo podvajajo vsebino in uporabniku ne servirajo ničesar izvirnega, novega, uporabnega.

Morda se vam zdijo kontaktni podatki nekaj samoumevnega, toda po drugi strani še vedno obstaja precej spletnih strani s pomanjkljivimi, zavajajočimi ali celo prikritimi kontaktnimi podatki. Spletna stran mora uporabniku nuditi kar čim več kontaktnih podatkov, tako da lahko uporabnik lastnika spletne strani kontaktira na čim več raznolikih načinov, pač glede na to, kateri njemu najbolj ustreza. Med kontaktne podatke zato nikar ne navajajte spletnih naslovov ali telefonskih številk, ki niso več uporabi oziroma preko katerih vas uporabniki ne bodo mogli doseči. Velik problem pri precej spletnih mestih je tudi vidnost kontaktnih podatkov. Če želimo, da nas najdejo, moramo kontakt na spletni strani umestiti tako, da ima uporabnik do njega samo en klik.

Na optimizacijo močno vpliva Trust Rank oziroma stopnja zaupanja. Najbolj zaupanja vredne spletne strani so tiste, ki nimajo neželene vsebine, k višji stopnji zaupanja pa pripomorejo tudi domene kot npr. .eu, .gov, itd. Višja kot je stopnja zaupanja neki spletni strani, višji je njen položaj na iskalniku. Na stopnjo zaupanja spletne strani vpliva več dejavnikov, med drugim tudi starost spletne strani, da ostale pomembne spletne strani vsebujejo povezavo na to spletno stran, itd. Če bo na vašo spletno stran vodilo več povezav iz zaupanja vrednih strani, potem to ugodni vpliva na stopnjo zaupanja vaše spletne strani in na to, kako visoko se pojavite na Googlu.

Za dobro spletno stran veljajo tiste strani, ki imajo primerno postavitev oziroma arhitekturo spletne strani. Zgradba spletne strani ne vpliva samo na to, kako Google ovrednoti spletno mesto, ampak tudi na to, kako lahko organiziramo vsebino na spletni strani. Boljša kot je struktura strani, lažje in bolj uporabniku prijazno je mogoče razvrščati vsebino in bolj bo spletna stran pri srcu tudi Googlu.

Spletna stran ni narejena enkrat za vselej, ampak mora imeta svojega skrbnika ali skrbnike. To pomeni, da se na spletni strani redno posodobljajo informacije in novice, redno pa je potrebno dodajati tudi ostale vsebine. Google namreč pri rangiranju gleda na to, kako pogosto je osvežena vsebina in ali je celotna spletna stran redno osvežena.

© 29. 04. 2024 - STC2011.si. Agencija W3B.