Oglaševanje z Google AdWords
| Članek je bil prebran 2.774 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Google Adwords je Googlova storitev namenjena za vse oglaševalce, ki oglašujejo na spletnih straneh. Gre za Googlovo najpomembnejšo oglaševalsko storitev, ki je Googlu v preteklih letih skupno prinesla znatne vsote dobička. Tako so v letu 2009 na primer zaslužili preko 23 milijard dolarjev. Vsekakor ne gre za zanemarljivo vsoto denarja.

KuvertaPri Googlovih Adwords gre za kratke tekstovne oglase, ki jih navadno sestavljajo enovrstični naslovi in dve vrstici vsebinskega dela. Izjemno pogosto in učinkovito je »pay-per-clik« oglaševanje, za katerega navadno uporabljamo kratico PPC. Gre za oglaševanje na klik. Oglaševalci določijo ključne besede, za katere se zdi najbolj verjetno, da bodo uporabnike prepričale, da bodo kliknili nanje. Ključne besede morajo biti takšne, da sprožijo oglas in na ta način prinesejo kar največjo vsoto denarja. Oglaševanje na klik deluje tako, da uporabnik išče določene informacije tako, da v brskalnik iskalnika vtipkajo iskano besedo – ključno besedo, ki jo je oglaševalec določil. S klikom nanjo se uporabniku prikaže oglas. Na Googlu so najprej uporabljali sistem podatkovne baze imenovan MySQL. Nekoliko kasneje pa je bil celoten sistem prestavljen na Oracle. Pri slednjem je šlo za komercialni izdelek, ki pa se je konec koncev izkazal za precej počasnejšega kakor MySQL. Google se je zato vrnil k MySQL.

Tudi pri nas je najbolj priljubljen servis za spletno oglaševanje ravno Google Adwords. Vendarle pa nekateri kazalniki kažejo na to, da Slovenija še vedno nekoliko zaostaja za evropskim povprečjem glede oglaševanja na spletu. Iz tega izhaja, da je spletno oglaševanje pri nas še vedno področje, ki oglaševalcem ponuja raznolike in ustvarjalne oglaševalske možnosti.

© 24. 04. 2024 - STC2011.si. Agencija W3B.