Kako deluje remarketing?
| Članek je bil prebran 2.446 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Remarketing oziroma ponovno trženje je orodje, s katerim lahko svoje oglase prikazujete v Googlovem prikaznem omrežju vsem tistim, ki so vašo spletno stran pred tem že obiskali in se na njej na primer zanimali za določene informacije. Oglasi, ki jih lahko prikazujete, so lahko slikovni ali tekstovni. Največja prednost remarketinga je doseganje ljudi, ki jih na prvo žogo niste uspeli prepričati.

StatistikaVsakdo, ki oglašuje na spletu ve, kako težko je potencialnega kupca pripeljati na spletno stran, ga tam dlje časa obdržati, kaj šele prepričati v nakup ali posredovanje svojih kontaktnih podatkov. Zaradi velike ponudbe in globalnosti spleta, je ponudba ogromna, konkurenca pa neizprosna. Remarketing zato oglaševalcem omogoča, da uporabnika nagovorijo, da se vrnejo nazaj na njihovo spletno stran in dokončajo, kar jim prvič ni uspelo. To je lahko bodisi nakup, naročilo izdelka ali pa oddaja kontakta. Remarketing pomeni, da lahko s takšnimi potencialnimi strankami ponovno vzpostavite vez, čeprav oni medtem brskajo po drugih spletnih straneh. Edini predpogoj za remarketing je, da so uporabniki že obiskali vaše spletno mesto. Remarketing deluje tako, da na spletno stran vstavimo delček HTML kode. To kodo spletno mesto zazna in nato beleži, kdo vse je obiskal spletno stran. Vse te obiskovalce se zabeleži na posebnem seznamu. To je podlaga za kasnejše oglaševanje, ko ti ljudje iščejo druge spletne strani.

Remarketing je izredno učinkovit tudi zato, ker prikazuje vsakemu potencialnemu kupcu prilagojeno sporočilo – oglas. Če je nekdo na primer stran zapustil, ko je opazoval načine dostave, mu v remarketing oglasu ponudite še druge opcije za prevzem izdelkov oziroma druge načine dostave. S tem ga boste zagotovo nagovorili, da se še vrne na vašo spletno stran.

© 19. 04. 2024 - STC2011.si. Agencija W3B.