Spletno gostovanje oziroma gostovanje spletnih strani je storitev, brez katere danes ne gre več. Na spletu je obilo ponudnikov spletnega gostovanja, ki ponujajo različne pakete gostovanja, med katerimi lahko izbiramo. Seveda v veliki ponudbi ne preseneča, da se včasih pri izbiranju počutimo nekoliko negotove in nismo prepričani, katera ponudba je najboljša za nas in je hkrati tudi najbolj prijazna do našega žepa. Če gre za osebno spletno stran, potem je izbira ponudnika spletnega gostovanja nekoliko lažja, precej bolj resno pa postane, ko izbiramo gostovanje in ponudnika za poslovno spletno stran. Slednja mora biti namreč uporabnikom spleta ves čas na voljo, spletna stran se mora v takih primerih nalagati hitro in brez zatikanja, prav tako si poslovne spletne strani ne smejo privoščiti tehničnih okvar ali sesutih strani, saj podjetje vsaka taka situacija stane mnogo potencialnih strank in kupcev.
Gostovanje spletnih strani je torej storitev, ki prek vmesnika (strežnika) omogoča objavo spletnih strani in vseh vsebin, ki se prikazujejo spletnemu uporabniku, ko brska po vašem spletnem mestu. Prav tako spletno gostovanje pomeni tudi upravljanje s konfiguracijo okolja, kjer spletne strani gostujejo. Pri izbiri ponudnika je pomembno, da se odločimo za zanesljivo tehnično pomoč, napredne sisteme, visoko razpoložljivo infrastrukturo in usposobljene strokovnjake, ki vedo kaj delajo. Takšna izbira pomeni gostovanje v skladu z najvišjimi kakovostnimi, varnostnimi in tehnološkimi standardi.
Ko se odločite za določenega ponudnika gostovanja, se običajno odločite za enega izmed paketov, ki jih le ta svojim strankam ponuja. Ti paketi se razlikujejo po moči in količini prostora na strežniku. V paketu spletnega gostovanja običajno dobimo prostor na strežniku, neomejen promet, podporo PHP, podporo ASP.NET, MySQL, anti-virusno zaščito, predale za elektronsko pošto, PERL/CGI, itd. Preden se odločimo za določen paket, je ponudnika smiselno prositi za testno obdobje, v katerem se lahko prepričate, ali je izbran paket res pravi za vas.