Hashtagi so sestavni del družabnih medijev. Uporabljajo se za kategorizacijo vsebine, kar uporabnikom olajša iskanje ustreznih objav in tem. Hashtagi ljudem tudi olajšajo vključevanje v pogovore o določenih temah, tudi če ne sledijo osebi, ki je prvotno objavila vsebino. Toda kaj točno je hashtag in zakaj bi jih morali uporabljati? Kaj je hashtag? Hashtag je…
Čeprav je SEO vse bolj jasen vse večjemu številu ljudi, pa se še vedno najde kdo, ki se sprašuje kaj je optimizacija spletnih strani. Nekateri si še vedno predstavljajo, da gre za skrivnostne procese, s katerimi čarobno vplivamo na Google, da naše spletno mesto postavi višje med zadetki na posamezne poizvedbe. V resnici je SEO…
Spletno nakupovanje oziroma nakupovanje preko spleta postaja vse večja stalnica pri obnašanju potrošnikov nasploh. Obseg spletne trgovine se vztrajno veča, tako po svetu kakor pri nas. Na stari celini naj bi se tako v samo letu dni povečal kar za petino. Pri tem nas je zanimalo, kako na spletu kupujemo Slovenci, kaj najpogosteje kupujemo in…
Spletni iskalniki pomenijo vstopno točko v brskanje po svetovnem spletu. Namenjeni so iskanju informacij, izide poizvedbe pa običajno prikažejo v obliki seznama. Pridobljene informacije običajno sestavljajo spletne strani, slike ali podatkovne datoteke. Skupna značilnost različnih spletnih iskalnikov je, da delujejo na osnovi naprednih algoritmov, nekateri pa tudi v kombinaciji naprednih algoritmov in človeškega vnosa. Iskalnikov…