Oglaševanje na Facebook-u
| Članek je bil prebran 2.547 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Facebook je danes nesporno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Tekom preteklih let, vse od svojega revolucionarnega nastanka, je pridno pridobivalo svoje privržence in člane, tako da je danes že precej težko najti nekoga, ki dnevno uporablja internet, je računalniško pismen, a nima Facebook profila.

Ali si na facebook-u?Facebook je sprva sicer pomenil predvsem družabno omrežje, ki je namenjeno spoznavanju ljudi, ohranjanju stikov s prijatelji, s katerimi se ne vidimo tako pogosto in je bil preprosto mesto, kjer se tkejo in ohranjajo prijateljske vezi. Sčasoma pa se je vse bolj izkristaliziral tudi Facebook-ov poslovni in družbeni potencial. V uporih, ki so se dogajali v arabskih državah, je Facebook pomenil eno izmed osnovnih gonil in pripomočkov. S tem se je pokazal njegov močan družbeni potencial in angažma, saj so v hitrem času do velikega števila ljudi lahko prišle pomembne informacije. Poleg tega se v zadnjem času vse bolj kaže tudi oglaševalski naboj, ki ga s sabo prinaša uporaba Facebook-a. Zaradi splošne razširjenosti in uporabe tega socialnega omrežja, je namreč oglaševalcem postalo jasno, da gre za populacijo uporabnikov,ki je nikakor ne gre spregledati. Facebook se je tako ponudil kot odlično orodje, preko katerega lahko do najrazličnejših uporabnikov na hiter in enostaven način z oglaševanjem širiš svoje izdelke in ponudbo.

Veliko manjših podjetij je v tem takoj prepoznalo svojo priložnost – s Facebook-om so si v izjemno kratkem času znatno povečali prepoznavnost in obisk na svoji spletni strani, s tem pa se je seveda povečalo tudi število strank oziroma kupcev. Facebook je seveda odličen oglaševalski medij tudi za večja podjetja, zato lahko z gotovostjo zatrdimo, da bo v prihodnosti kot medij oglaševanja le še dodatno pridobival na svoji veljavi.

© 27. 04. 2024 - STC2011.si. Agencija W3B.