Google oglaševanje proti oglaševanju v tiskanih medijih
| Članek je bil prebran 2.709 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Google oglaševanje je danes vse bolj prisotna in učinkovita vrsta oglaševanja. Tiskani mediji sicer še zmeraj predstavljajo zajeten delež vsega oglaševanja, vendarle pa tudi oglaševanja na spletu ni daleč zadaj. Razlogov za priljubljenost oglaševanja na Googlu je več.

Bleščeč napis googleEden izmed najbolj opaznih je gotovo velika in splošna razširjenost uporabe spleta. Tega se zavedajo tudi oglaševalci, ki vedo, da takšnih množic ne gre zanemariti. Danes je tudi tako, da brez oglasa na spletu podjetje ni v koraku s časom. Prav tako so nekatere raziskave pokazale, da so uporabniki spleta večinsko precej dobro izobraženi in finančno stabilni, kar je za oglaševalce seveda več kakor ugoden ciljni trg. Google oglaševanje je optimalno tako glede stroškov, ki jih investirate v oglasno kampanjo, kakor tudi glede časa, vloženega vanjo. Ciljne trge je tako z Google oglaševanjem moč doseči precej hitreje kakor preko tiskanih medijev. Uspešno kampanjo je tako na Googlu moč vzpostaviti v že samo nekaj urah, medtem ko vzpostavitev oglasa v tiskanih medijih pomeni precej več časa. Zaradi hitrega doseganja ciljne publike, dobite takojšen odziv na kampanjo, ki jo lahko glede na reakcijo potrošnikov sproti prilagajate in dopolnjujete. Ključna prednost Google oglaševanja je tudi to, da gre za mnogo bolj ciljan način oglaševanja.

Z Google oglaševanjem namreč lahko dosegate le tiste, za katere menite, da spadajo v ciljno skupino potencialnih strank. Plačate le, ko nekdo dejansko klikne na vaš oglas, s čimer se otresete bojazni pred nerelevantnimi uporabniki. Pri tiskanih medijih to seveda ni mogoče, saj podjetje plača za prikazovanje oglasa vsem – tistim, ki jih vsebina zanima in tistim, kateri zanjo nimajo nobenega interesa. Zaradi tega je Google oglaševanje stroškovno optimalnejše in pomeni višjo stopnjo konverzije.

© 18. 04. 2024 - STC2011.si. Agencija W3B.