Popravilo Hidravličnega Cilindra: Kako Odpraviti Puščanje?
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Puščanje hidravličnega cilindra

Kljub napredku hidravlične tehnologije v zadnjih letih še vedno prihaja do puščanj, tudi če uporabljate tesnila, ki naj bi preprečevala puščanje. Danes je najpogostejši vzrok za puščanje v sistemih obrabljeno tesnilo, ki ni vedno takoj opazno. Ko tesnilo izgubi svojo učinkovitost, ga je treba takoj podmazati ali zamenjati. Toda težava je v tem, da obrabljena tesnila niso vedno takoj opazna. Tudi po znatni obrabi lahko še vedno delujejo nekaj časa, čeprav zmanjšujejo učinkovitost delovanja.

Popravilo

S tehnološkim napredkom se dandanes komponente izdelujejo po strožjih standardih in so vedno manj nagnjene k okvaram pod pritiskom v primerjavi s starimi komponentami. Kljub temu puščanja še vedno nastopijo v hidravličnih sistemih in jih je treba nemudoma rešiti, da ne bi zaustavili celotnega postopka. V takih primerih boste morali izvesti popravilo hidravličnega cilindra ali se obrniti na strokovnjaka, če se s samostojnim opravljanjem naloge ne počutite udobno.

Ali je mogoče samostojno popraviti hidravlične cilindre?

Kratek odgovor je- DA, vendar je bolje, če popravilo izvede usposobljen servisni tehnik. Pri razstavljanju je potrebno temeljito pregledati vse komponente, ne le tiste, ki jih sumite, da so okvarjene. Orodja, potrebna za popravilo cilindra, vključujejo gumijasto kladivo, komplet tesnil, kladivo, klešče, brusni papir, izvijač in ključ. Najpogostejši vzrok za popravila je puščanje cilindra, za katerega so potrebni naslednji koraki: razstavitev cilindra, diagnosticiranje težave, zamenjava ali popravilo okvarjenih komponent in nato ponovno sestavljanje.

Postopek popravila

Prvi korak pri popravilu hidravličnega motorja je pridobitev ustreznega kompleta za popravilo hidravličnega motorja. Običajno ga lahko kupite v lokalni trgovini ali naročite na spletu, če komplet vsebuje posamezne dele in imate številke originalnih delov. Pred začetkom popravila preverite, ali se številke delov iz starega sistema ujemajo s številkami delov iz novega sistema, tako da delate z ustreznimi komponentami. Najprej poskrbite, da je tlak v cilindru popolnoma sproščen. Nato odvijte žleb iz cilindra, kar lahko zahteva rahel udarec s kladivom. Ko je žleb odstranjen, izvlecite batno palico iz motorja in pazite, da ne pride v stik z umazanijo ali odpadki. Po izvleku batne palice jo namestite nazaj v originalno zatično povezavo. Nato odvijte vijak, ki povezuje palico in bat. Pri tem koraku je priporočljivo fotografirati vse komponente, da se kasneje spomnite pravilnega vrstnega reda sestavljanja. Postopek sestavljanja izvedite čim hitreje, da se izognete morebitnim težavam. Običajno bo potrebno zamenjati tesnilo ali tesnilni obroček v žlebu ali batu. Prepričajte se, da so vsi deli dobro podmazani, nato pa znova namestite cilinder, zaženite stroj in preverite, ali prihaja do kakršnega koli puščanja.

Kljub napredku tehnologije in izdelavi komponent po strožjih standardih, puščanja še vedno predstavljajo težave pri hidravličnih cilindrih. Najpogostejši vzrok puščanja so obrabljena tesnila, ki niso vedno takoj opazna. Zato je nujno, da ob vsakem znaku puščanja ukrepate, bodisi samostojno ali s pomočjo usposobljenega servisnega tehnika.

© 30. 04. 2024 - STC2011.si. Agencija W3B.