Ljudje vse več časa preživimo na spletu. Po zadnjih podatkih za našo regijo se tudi kot potrošniki vse bolj spogledujemo s spletnim nakupi, pri čemer seveda obstajajo velike razlike med posameznimi sektorji. Tako na primer precej večkrat kupujemo izdelke iz področja tehnologije ali pa turistične storitve kakor na primer na področju bančništva ali maloprodaje. Tega se morajo vse bolj zavedati predvsem ponudniki storitev.
Spletna stran naj bo pregledna in enostavna
Prvi stik nekoga, ki želi na spletu rezervirati počitnice s turistično agencijo, je njihova spletna stran. Če ta ni dovolj pregledna in odzivna, obstaja velika verjetnost, da jo bo uporabnik že samo zaradi tega zapustil. Nič vam torej ne pomagajo akcije, last-minute ponudbe in veliki popusti, če je vaša spletna predstavitev zastarela ali pa narejena na hitro in brez potrebnega razmisleka. Svojo spletno stran mora turistična agencija torej najprej prilagoditi novodobnemu potrošniku, ki hoče do informacij dostopati hitro, enostavno in brez prevelikega truda. Strani, ki tega ne omogočajo, ne morejo uspevati v hudi konkurenci.
Varen in zanesljiv nakup
Spletna stran mora uporabniku, ki se odloči za nakup, omogočati varen način plačila storitve. Zaradi mnogih prevar in zlorab so uporabniki toliko bolj previdni komu na spletu zaupati. Zato jim ponudite več načinov plačevanja (položnica, preko elektronskega bančništva, v vaši poslovalnici osebno, preko nakazila na vaš račun, preko Pay Pal-a ipd.) ter na ta način poskrbite, da si bo kupec lahko sam izbral tistega, ki se mu bo zdel najbolj varen in zanesljiv.